Lietošanas noteikumi
Šis līgums tiek slēgts starp SIA “Fit&Happy”, reģistrācijas numurs: 44103124019, juridiskā adrese: Rusova iela 9-108, Rīga, LV-1025 (turpmāk – Pārdevējs), no vienas puses,
un fizisku personu, kura:
a) izmantojot Tīmekļa vietnē: www.fitandhappy.lv (turpmāk – Tīmekļa vietne) sadaļā “Abonaments” pieejamo pakalpojumu abonēšanas formu, vai
b) nosūtot informāciju uz e-pasta adresi: fitandhappy@inbox.lv par nepieciešamo pakalpojumu un savus personas datus (turpmāk – Pircējs), izsaka vēlmi iegādāties, pasūta vai iegādājas jebkuru no Tīmekļa vietnes sadaļā “Online studija” iekļautajiem Pakalpojumiem, no otras puses (abi kopā turpmāk saukti – Puses), noslēdz šo Distances līgumu (turpmāk – Līgumu).
Līgumā izmantotie termini un to skaidrojums:
Noteikumi – šie distances Līguma noteikumi, to grozījumi, papildinājumi, kuri ir publicēti Pārdevēja Tīmekļa vietnē www.fitandhappy.lv.
Pircējs – rīcībspējīga fiziska persona, kura Tīmekļa vietnē veic Pasūtījumu un samaksu par pasūtītajiem Pakalpojumiem.
Tīmekļa vietne – tīmekļa vietne, kura ir atrodama pēc adreses: www.fitandhappy.lv, kurā Pircējam tiek nodrošināta iespēja veikt Pakalpojumu Pasūtījumus un maksājumus par pasūtītajiem Pakalpojumiem tiešsaistes režīmā, kā arī izvēlēties citus maksājumu veidus.
Pakalpojumi – jebkuri redzamā veidā Tīmekļa vietnē izvietoti Pakalpojumi, kurus Pircējam ir iespējams pasūtīt, abonēt un iegādāties.
Pakalpojuma cena – cena, kāda Pasūtījuma noformēšanas brīdī ir norādīta pie attiecīgā Pakalpojuma vizuālā attēlojuma un Pakalpojuma apraksta, par kādu Pircējs ir tiesīgs iegādāties konkrēto Pakalpojumu.
Pasūtījums – Tīmekļa vietnē www.fitandhappy.lv Pircēja tiešsaistē veikts pasūtījums, kurā Pircējs norāda: Pakalpojumus, kurus tas ir izvēlējies iegādāties un veic apmaksu. Pasūtījums ir pilnīgi izpildīts, kad Pircējs ir saņēmis Pakalpojumu un veicis samaksu pilnā apmērā par Pasūtījumā norādītajiem Pakalpojumiem.
Reģistrēts lietotājs – Tīmekļa vietnes apmeklētājs, kurš ir izvēlējies veikt reģistrāciju Tīmekļa vietnē un dot piekrišanu personas datu apstrādei, sniedzot par sevi ziņas standartizētas anketas veidā, lai nodrošinātu Pircēja identifikāciju, papildu funkcionalitāti Tīmekļa vietnē, kura nav pieejama nereģistrētiem lietotājiem un citas priekšrocības, turpinot lietot Tīmekļa vietni. Reģistrēts lietotājs var jebkurā laikā atcelt doto piekrišanu konta personas datu apstrādei Tīmekļa vietnē, pieprasot dzēst tā Tīmekļa vietnē reģistrēto kontu.
Abonements – Pircēja tiesība noteiktu laiku regulāri saņemt noteiktu Pakalpojuma veidu.
Atteikuma tiesības – Pircēja (fiziskas personas, kas Patērētāju tiesību aizsardzības likumā definēta kā „Patērētājs”) tiesības 14 (četrpadsmit) dienu laikā no Līguma noslēgšanas dienas, nesniedzot nekādu pamatojumu, atkāpties no Distances Līguma (no distances līguma veidā pasūtīta Pakalpojuma).
Atlaides kods – Mārketinga kampaņu laikā, veicot Pasūtījumu, Pircējam var tikt piedāvāta iespēja izmantot Atlaides kodu papildu atlaides iegūšanai, kā atlaidi Pirkumam noteiktas naudas summas vērtībā vai bezmaksas dāvanas saņemšanai.
- Vispārīgie noteikumi
1.1. Ar šo Līgumu Pārdevējs apņemas nodrošināt Pircējam Pakalpojumu sniegšanu atbilstoši konkrētā Abonementā ietilpstošajiem Pakalpojumiem, termiņam un nosacījumiem.
1.2. Šie Noteikumi ir dokuments ar juridisku spēku un tie paredz vispārējos Tīmekļa vietnes www.fitandhappy.lv darbības noteikumus. Noteikumi piemērojami, ja Pircējs lieto un iegādājas Pārdevēja sniegtos Pakalpojumus.
1.3. Lietojot Pakalpojumus, Pircējs piekrīt ievērot šos Noteikumus, Privātuma politiku un jebkādus papildu noteikumus un nosacījumus, kādus Pārdevējs var sniegt Tīmekļa vietnē pirms Pakalpojumu Pasūtīšanas. Šie Noteikumi veido juridisku vienošanos starp Pircēju un Pārdevēju attiecībā uz Pakalpojumu. Ja Pircējs nav iepazinies un (vai) pilnīgi vai daļēji nepiekrīt Noteikumiem, tad Pircējam nebūs iespējams veikt Pakalpojumu Pasūtījumu.
1.4. Pakalpojumu pasūtīšanu ir tiesīga veikt:
1.4.1. rīcībspējīga fiziska persona;
1.4.2. nepilngadīga persona, bet ne jaunāka par 16 gadiem, kas ir informējusi savu likumisko pārstāvi par Pakalpojumu pasūtīšanu un likumiskais pārstāvis ir devis piekrišanu Distances līguma noslēgšanai, kā arī nepieciešamības gadījumā likumiskais pārstāvis uzņemsies noslēgtā Distances līguma saistības.
1.5. Pārdevējam ir tiesības jebkurā brīdī mainīt šos Noteikumus. Ar Noteikumiem, to grozījumiem vai papildinājumiem ir iespējams iepazīties Tīmekļa vietnē un tie stājas spēkā to publicēšanas dienā, ja Noteikumi nenosaka citādi.
1.6. Ja Pasūtījums ir pieņemts pirms Noteikumu izmaiņu spēkā stāšanās, Pircējam tiek piemēroti tie Noteikumi, kuri bija spēkā līdz Pasūtījuma pieņemšanas brīdim, izņemot, ja Noteikumi nosaka citādi.
1.7. Pārdevējam ir tiesības atteikties reģistrēt personu kā Reģistrētu lietotāju, kā arī atteikties noslēgt ar personu Līgumu, ja personas reģistrācijai un Līguma noslēgšanai ir tiesiski šķēršļi, tiek pārkāpti Līguma noteikumi vai persona objektīvi kaitē Tīmekļa vietnes darbībai.
1.8. Tīmekļa vietnē Pircējs Pakalpojumu Pasūtījumus var veikt kā Reģistrēts lietotājs.
1.8.1. Ja Pircējs vēlas kļūt par Reģistrētu lietotāju, tad Tīmekļa vietnes sākumlapā jāizvēlas poga “Reģistrēties” un jāaizpilda pieprasītā informācija. Pircējs izveido lietotājvārdu un paroli, lai piekļūtu savam profilam nākotnē.
1.8.2. Pircējam ir jānorāda aktīva, pieejama e-pasta adrese un parole. Pircējs ir pilnībā atbildīgs par sava konta paroles stiprību un konfidencialitāti. Iesakām savā kontā izmantot drošu paroli, kura netiek izmantota citu pakalpojumu sniedzēju vietnēs.
1.8.3. Pircējs ir atbildīgs par sava Reģistrētā lietotāja konta pieslēgšanās datu glabāšanu un nodošanu trešajām personām.
1.9. Informācija, ko Pircējs norāda saskaņā ar Noteikumu 1.8. apakšpunktu ir nepieciešama Pakalpojuma izpildei. Veicot Pasūtījumu Tīmekļa vietnē, Pircēja pienākums ir norādīt patiesu un pareizu informāciju. Pārdevējs nav atbildīgs par Pakalpojuma izpildes kavējumu vai nepiegādātu Pakalpojumu, ja Pircējs veicot Pasūtījumu ir norādījis kļūdainu vai neprecīzu informāciju.
- Pakalpojumu abonēšanas un apmaksas noteikumi
2.1. Pircējs iesniedz elektronisku Pakalpojuma abonēšanas pieprasījumu Tīmekļa vietnē, izvēloties pasūtamo Pakalpojumu un Abonementa tarifu. Pakalpojuma Abonēšanas tarifs ir norādītas pie Pakalpojuma vizuālā attēlojuma un Pakalpojuma apraksta.
2.2. Pasūtījums uzskatāms par pieņemtu, kad Pircējs pilnībā pabeidzis Pasūtījumu un veicis apmaksu.
2.3. Pircējs veic Abonementa apmaksu par Pārdevēja piedāvātu un sevis izvēlētu Abonēšanas tarifu Līguma noslēgšanas brīdī. Pakalpojuma apmaksas periods: vienu reizi 30 dienās.
2.4. Piesakoties Abonementam, Pircējs noformē Pasūtījumu, kas tiek apmaksāts tiešsaistē un kas būs aktīvs turpmākas 30 dienas.
2.5. Pakalpojuma cena tiek noteikta atbilstoši Tīmekļa vietnē atrodamajam cenrādim sadaļā “Online studija” un tiek skaidri parādīta rēķinā vai uz ekrāna pirms maksājuma veikšanas.
2.6. Ja samaksa par Abonementa pagarināšanu netiek saņemta līdz kārtējā perioda beigām, Pārdevējs pārtrauc pakalpojumu sniegšanu.
2.7. Pakalpojumu, pēc Abonementa pārtraukuma iespējams saņemt atkārtoti, noslēdzot jaunu Līgumu par Abonementa iegādi Tīmekļa vietnē.
2.8. Pakalpojumu cenas Tīmekļa vietnē ir norādītas Eiro ar PVN, proti, ar katram Pakalpojumam piemērojamo PVN likmi.
2.9. Pircējs var apmaksāt Pasūtījumu sekojošos veidos:
2.9.1. Izmantojot internetbankas Luminor Bank AS sistēmu;
2.9.2. Veicot maksājumu uz elektroniski saņemta rēķina pamata.
2.10. Pārskaitījuma veikšanas izmaksas uz Pārdevēja norēķinu kontu sedz Pircējs.
2.11. Maksājums tiek uzskatīts par saņemtu, kad tas ir saņemts Pārdevēja bankas norēķinu kontā.
2.12. Pārdevējam ir tiesības piešķirt Tīmekļa vietnes apmeklētājiem un Pircējiem Atlaižu kodus, piedāvājot tos par piedalīšanos Pārdevēja mārketinga aktivitātēs. Atlaides kods, kas satur burtu un/vai ciparu kombināciju, ar kuru iepērkoties Tīmekļa vietnē var saņemt atlaides pirkumam vai saņemt dāvanas.
2.13. Pircējs var ievadīt Atlaides kodu pirms Pirkuma veikšanas tam paredzētajā laukā. Ja Atlaižu koda nosacījumi neatbildīs Pirkuma saturam, būs iztecējis to derīguma termiņš vai tas citādi nebūs atbilstošs, Pircējs tiek par to informēts ar vizuālu brīdinājumu.
2.14. Atlaižu kods var tikt piešķirts kā procentu atlaide Pirkumam, noteikta naudas summas atlaide vai bezmaksas dāvana pie Pasūtījuma.
- Pakalpojumu saņemšanas kārtība
3.1. Lai izmantotu Pakalpojumus, Pircējs, izmantojot savu personīgo lietotājvārdu un paroli izveido Reģistrēta lietotāja kontu un autorizējas Tīmekļa vietnē, izvēlas atbilstīgo Abonementu, apstiprina, ka ir izlasījis Noteikumus un piekrīt tiem, un, nokļūstot līdz apmaksas solim.
3.2. Pēc Līguma noslēgšanas un Abonementa apmaksas Pārdevējs automātiski piešķir Pircējam piekļuvi Pakalpojumam.
3.2. Pakalpojums tiek nodrošināts attālināti, autorizējoties Pārdevēja Tīmekļa vietnē.
3.3. Pārdevējs Abonementa ietvaros nodrošina Pircējam piekļuvi treniņu video ierakstu krātuvei, kura tiek papildināta ar jauniem video treniņiem divas līdz trīs reizes nedēļā.
3.4. Ņemot vērā ierīču dažādību un funkciju specifiku, Pakalpojumu ir iespējams pilnvērtīgi izmantot ar datora starpniecību. Pārdevējs negarantē Pakalpojuma darbību uz citām ierīcēm. Lai izmantotu Pakalpojumus, Pircējam ir nepieciešams interneta savienojums.
3.5. Personas līdz 18 gadu vecumam Pakalpojumus drīkst izmantot tikai pieaugušo uzraudzībā.
3.6. Spēkā esošs Abonements Pircējam dod tiesības, bet ne pienākumu izmantot Pārdevēja Pakalpojumus laika periodā, uz kuru Abonements ir aktīvs. Pēc Abonementa aktivizācijas Abonementa cena nav atkarīga no Abonementa faktiskā izmantošanas apjoma, tādējādi Pārdevējam nav pienākuma atgriezt Klientam maksu par neizmantotiem Pakalpojumiem.
3.7. Pircējs saprot, ka Pakalpojums tiek sniegts attālināti, Tīmekļa vietnē un Pakalpojuma izmantošana pilnībā notiek, Pircējam uzņemoties risku. Izmantojot Abonementu, Pircējs pats vai ar tādas personas palīdzību, kurai ir attiecīgas speciālās zināšanas, uzrauga savu veselību un vismazāko šaubu gadījumā par treniņa piemērotību vai arī kāda simptoma vai traumas gadījumā, konsultējas ar savu ārstu.
3.8. Pircējam, pirms Abonementa iegādes vēlams konsultēties ar ģimenes ārstu uzsākot treniņus šādos gadījumos:
- Iepriekš gūtas traumas, kas var izraisīt veselības stāvokļa pasliktināšanos;
- Hroniskas muguras sāpes, diska trūce, diska protrūzija u.tml.;
- Astma un citi ar elpošanas sistēmu saistīti hroniski stāvokļi;
- Grūtniecības periods un pēcdzemdību periods;
- Paaugstināts asinsspiediens;
- Hroniska aptaukošanās;
- Cukura diabēts;
- Sirds aritmija.
3.9. Pircējs šaubu gadījumā ir laipni aicināts sazināties ar Pārdevēju, lai konsultētos par treniņu norisi, slodzi un citiem ar treniņiem saistītiem jautājumiem.
- Pušu tiesības un pienākumi
4.1. Pārdevējs ir atbildīgs par Līgumā aprakstītā pakalpojuma savlaicīgu un kvalitatīvu nodrošināšanu Pircējam.
4.2. Pircējs ir pilnībā atbildīgs pats par savu darbību, bezdarbību, lēmumiem vai citu līdzīgu rīcību, kas ir vai nav veikta, iepazīstoties ar Tīmekļa vietnes saturu vai sazinoties ar Pārdevēju.
4.3. Pircējs ir tiesīgs pieteikt prasījumu Pārdevējam par pakalpojuma neatbilstību šā līguma noteikumiem 24 mēnešu laikā no pakalpojuma saņemšanas dienas. Tādā gadījumā Pircējs iesniedz prasījuma pieteikumu Pārdevējam divu mēnešu laikā no dienas, kad atklājis Pakalpojuma neatbilstību Līguma noteikumiem.
4.4. Katra Puse atbild otrai Pusei par tiešajiem zaudējumiem, kas radušies viņa vainas dēļ.
4.5. Pakalpojumu drīkst izmantot tikai Pircējs. Pircējam ir stingri aizliegts nodot Reģistrētā lietotāja konta pieejas datus lietošanai trešajām personām.
4.6. Viss Tīmekļa vietnē nodrošinātais Pakalpojumu saturs un materiāli pieder Pārdevējam un ir aizsargāts ar autortiesībām. Pircējam ir stingri aizliegts ierakstīt, kopēt, glabāt, pavairot, izplatīt, pārveidot, prezentēt, publicēt, veidot atvasinātus darbus, piedāvāt pārdošanai Pakalpojumu sniegšanas laikā iegūtos treniņu materiālus jebkādā formā. Pakalpojums un viss ar Abonementa izmantošanu pieejamais saturs ir paredzēts tikai Pircēja personīgai un nekomerciālai lietošanai, un to nedrīkst nodot trešajām personām.
- Personas datu aizsardzība
5.1. Līdzēji ir informēti, ka Pārdevējs veic Pircēja datu apstrādi saskaņā ar Tīmekļa vietnes www.fitandhappy.lv noteikumiem, Privātuma politiku un šo Līgumu. Pircējs ir informēts, ka Pārdevējs Pakalpojumu izpildes nodrošināšanai izmanto trešo pušu sniegtos pakalpojumus, tai skaitā maksājuma platformu Luminor Bank AS, informācijas nosūtīšanas servisu SIA „Inbokss” u.c. Maksājumu apstrādi nodrošina maksājumu platforma makecommerce.lv, tāpēc Pārdevējs maksājumu izpildei nepieciešamos personas datus nodod platformas īpašniekam Maksekeskus AS.
5.2. Pārdevējam ir tiesības vienpusēji veikt izmaiņas Noteikumos, Privātuma politikā, šajā Līgumā, un Pircēja pienākums ir patstāvīgi sekot līdzi izmaiņām, regulāri pārskatot Lietošanas noteikumus, Privātuma politiku un šo Līgumu, it īpaši pirms atklāt par sevi konfidenciālu informāciju Pārdevējam.
5.3. Konfidencialitātes noteikums attiecas tiklab uz rakstisku informāciju, kā arī mutisku informāciju, elektronisku informāciju un uz jebkuru citu informāciju neatkarīgi no informācijas nodošanas veida, laika un vietas.
5.4. Konfidencialitātes noteikumi neattiecas uz gadījumiem, ja šo informāciju pieprasa Latvijas Republikai saistošos normatīvajos aktos noteiktas kompetentas institūcijas vai organizācijas, kurām uz to ir likumīgas tiesības.
5.5. Konfidencialitātes saistībām ir beztermiņa raksturs neatkarīgi no Līguma darbības termiņa.
- Atteikuma tiesības
6.1. Atteikuma tiesības ir Pircēja (fiziskas personas, kas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma kontekstā ir „patērētājs”) tiesības 14 (četrpadsmit) dienu laikā, skaitot no dienas, kad ir noslēgts Līgums, atteikties no Līguma saskaņā ar Atteikuma tiesību izmantošanas kārtību.
6.2. Par Atteikuma tiesību izmantošanu Pircējs paziņo Pārdevējam, aizpildot atteikuma veidlapu, kas ir pieejama www.fitandhappy.lv/wp-content/uploads/2023/08/Atteikuma-veidlapa-FitHappy.pdf. Pircējs var izmantot pievienoto Atteikuma veidlapas paraugu, bet tas nav obligāti. Aizpildīto veidlapu Pircējs nosūta Pārdevējam uz e-pasta adresi: fitandhappy@inbox.lv, juridisko adresi: Rusova iela 9-108, Rīga, LV-1025. Pēc aizpildītās Atteikuma veidlapas saņemšanas Pārdevējs paziņo Pircējam, ka tas atteikumu ir saņēmis, kā arī informē par pieņemto lēmumu vai lēmuma pieņemšanas laiku. Atteikuma veidlapu var aizpildīt un iesniegt Tīmekļa vietnē, kā arī saņemt pēc pieprasījuma nosūtīšanas uz e-pasta adresi fitandhappy@inbox.lv.
6.3. Pārdevējs atmaksā Pircējam no Pircēja saņemto maksājumu 14 dienu laikā no dienas, kad Pārdevējs ir saņēmis no Pircēja aizpildītu Atteikuma veidlapu (lēmums atteikties no līguma). Pārdevējs minēto naudas summu atmaksā ar pārskaitījumu uz Pircēja bankas norēķina kontu, kādu Pircējs izmantoja iegādājoties Pakalpojumu, izņemot gadījumus, kad Pircējs skaidri piekritis citam maksāšanas līdzeklim.
- Sūdzību, priekšlikumu un ierosinājumu izskatīšana
7.1. Ikviens Pircējs var izteikt Pārdevējam ieteikumus, priekšlikumus, vai izteikt sūdzību, nosūtot uz e-pastu fitandhappy@inbox.lv vai nosūtot pa pastu uz Pārdevēja juridisko adresi: Rusova iela 9-108, Rīga, LV-1025.
7.2. Pārdevējs atbildi pēc būtības sniedz saprātīgā termiņā, ņemot vērā sūdzībā minētā jautājuma risināšanas steidzamību, bet ne vēlāk kā 15 (piecpadsmit) darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas.
7.3. Ja Pārdevējs, objektīvu iemeslu dēļ, nevar sniegt atbildi 7.2. punktā norādītajā termiņā, tas nekavējoties rakstveidā informē par to Pircēju, norādot saprātīgu termiņu, kurā atbilde tiks sniegta.
7.4. Ja iesnieguma saturs neprasa atbildi pēc būtības, Pārdevējs 15 (piecpadsmit) darba dienu laikā no iesnieguma saņemšanas, informē Pircēju, ka attiecīgo iesniegumu Pārdevējs ir saņēmis.
7.5. Ja Pircējs iesniegumā norādījis, ka uz tā iesniegumu nav nepieciešams atbildēt, Pārdevējs var neatbildēt uz šādu sūdzību.
7.6. Ja Pircējs nav devis norādījumus attiecībā uz atbildes nosūtīšanu, Pārdevējs atbildi uz iesniegumu nosūta uz Pircēja norādīto adresi. Ja elektroniskā veidā iesniegtā sūdzībā Pircējs nav devis norādījumus attiecībā uz atbildes nosūtīšanu, Pārdevējs atbildi uz sūdzību nosūta tikai elektroniskā veidā.
7.7. Pārdevējam ir tiesības atstāt iesniegumu bez izskatīšanas šādos gadījumos:
7.7.1. iesniegumā nav norādīts iesniedzējs (fiziskajai personai — vārds, uzvārds un adrese);
7.7.2. sūdzības teksts objektīvi nav salasāms vai saprotams;
7.7.3. iesnieguma saturs ir klaji aizskarošs un izaicinošs;
7.7.4. atbilde uz sūdzību ir dota iepriekš, un tās saturs attiecībā uz iepriekšējā sūdzībā norādītajiem tiesiskajiem vai faktiskajiem apstākļiem pēc būtības nav mainījies.
7.8. Gadījumos, kas uzskaitīti 7.7. punktā Pārdevējs, norādot pamatojumu, informē Pircēju, ka iesniegums tiek atstāts bez izskatīšanas.
- Atbildības ierobežojumi un nepārvaramas varas apstākļi
8.1. Pircējs ir atbildīgs par zaudējumiem, kurus tas būs nodarījis Pārdevējam, pārkāpjot šos Noteikumus.
8.2. Pārdevējs nav atbildīgs par saistību neizpildi attiecībā uz Distances līgumu, ja tas noticis tādu apstākļu dēļ, kurus Pārdevējs Distances līguma noslēgšanas brīdī nav varējis paredzēt vai kontrolēt un nav varējis novērst šos apstākļus vai to radītās sekas (traucējumi interneta savienojumā, dabas katastrofas, terorisma draudi, karš, streiki, nemieri, valsts iekšējie apvērsumi, valdības rīkojumi, nacionālā mēroga ārkārtas stāvoklis u.c.). Ja minētie apstākļi pastāv ilgāk nekā 1 (vienu) mēnesi, puses var uz abpusējas vienošanās pamata izbeigt noslēgto Distances līgumu.
- Distances līguma noslēgšana, Distances līguma termiņš
9.1. Līgums stājas spēkā brīdī, kad Pircējs veic Abonementa Pasūtījumu un apmaksu, piekrītot tā noteikumiem un šim Līgumam.
9.2. Līgums ir spēkā no tā noslēgšanas brīža līdz Abonementa derīguma termiņa izbeigšanai.
9.3. Apstiprinot Pasūtījumu, Pircējs skaidri un nepārprotami apliecina savu piekrišanu noslēgt Distances līgumu un uzņemas pildīt Distances līguma saistības. Pircējs ir rīcībspējīga fiziska persona, kurai ir nepieciešamie finanšu līdzekļi, lai apmaksātu pasūtītos Pakalpojumus.
9.4. Līgums ir spēkā līdz tajā nolīgto saistību izpildei.
- Strīdu risināšana
10.1. Visus strīdus, kas radīsies starp Pircēju un Pārdevēju, vai kas radīsies saistībā ar Pakalpojumu Pasūtījumiem Tīmekļa vietnē, Puses centīsies risināt savstarpēju sarunu vai sarakstes veidā, ar mērķi panākt abpusēji izdevīgu un pieņemamu risinājumu.
10.2. Pircējs var iesniegt prasības un/vai sūdzības par Tīmekļa vietnē iegādātajiem Pakalpojumiem Patērētāju tiesību aizsardzības centram, adrese: Brīvības iela 55, Rīga, LV-1010, zvanot uz tālruni: +371 65452554, vai rakstot uz e-pasta adresi: ptac@ptac.gov.lv, vai Patērētāju tiesību aizsardzības centra tīmekļa vietnē: www.ptac.gov.lv.
10.3. Informācija attiecībā uz strīdu izšķiršanu tiešsaistē (SIT): Eiropas Komisija piedāvā platformu strīdu izšķiršanai tiešsaistē. Šī platforma ir paredzēta, lai atvieglotu ārpustiesas strīdu izšķiršanu saistībā ar līgumsaistībām tiešsaistes tirdzniecības un pakalpojumu līgumos. Platforma pieejama vietnē http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
10.4. Ja strīdu neizdosies atrisinās sarunu vai sarakstes veidā, Puses strīdu risinās Latvijas Republikas tiesā, ievērojot Latvijas Republikas normatīvos aktus. Strīdus starp Pircēju (patērētāju) un Pārdevēju var nodot risināšanai Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai Latvijas Republikas tiesā.
- Citi noteikumi
11.1. Šie Noteikumi ir apstiprināti un stājas spēkā ar 2023. gada 1.augustu.
11.2. Pircējs, pirms apmaksas veikšanas, atzīmējot piekrišanu šā Līguma noteikumiem apliecina, ka visi Līguma noteikumi viņam ir skaidri saprotami, un uzņemas tos pildīt pilnā apjomā.
11.3. Jautājumos, kas nav atrunāti šajā Līgumā, Puses vadīsies no spēkā esošajiem Latvijas Republikas tiesību aktiem.
11.4. Gadījumā, ja kāds no šā Līguma noteikumiem zaudē spēku, tad tas neietekmē pārējos šā Līguma noteikumus.
- Rekvizīti
12.1. Pārdevējs: SIA “Fit&Happy”, reģistrācijas numurs: 44103124019, juridiskā adrese: Rusova iela 9-108, Rīga, LV-1025, tīmekļa vietnes adrese: www.fitandhappy.lv.
12.2. Pārdevēja kontaktinformācija saziņai:
- Tālruņa Nr.: +371 29822865;
- E-pasts: fitandhappy@inbox.lv.
Fit&Happy distances līgums, V1 01.08.2023.
Atteikuma veidlapa:
Lejupielādēt